Prowadź swoją działalność na jednej platformie, uzyskując kompleksowy obraz całej organizacji w czasie rzeczywistym. Przenieś wszystkie swoje dane do jednego, konfigurowalnego systemu, dostępnego z dowolnego miejsca, aby zapewnić swoim pracownikom dostęp do potrzebnych informacji. NetSuite umożliwia zarządzanie klientami poprzez różne kanały, analizę historii zamówień i tworzenie ukierunkowanych kampanii marketingowych.
Zyskaj większą kontrolę nad procesami od zamówienia do zapłaty dzięki widoczności od zapytania ofertowego do zamknięcia zmówienia. Popraw przejrzystość i prognozowanie.
Projektuj i obsługuj kampanie reklamowe bezpośrednio w NetSuite. Zarządzaj zgodami marketingowymi i wysyłaj biuletyny do klientów.
Uzyskaj pełny obraz klienta dzięki danym z różnych punktów styku: kontakty, historię transakcji, zakupione produkty, otwarte faktury i historię komunikacji. Konfigurowalne role i uprawnienia użytkowników umożliwiają administratorowi systemu określanie, kto może uzyskiwać dostęp do kont i modyfikować rekordy dla bezpieczeństwa danych.
Przyjmuj zamówienia w dowolnym miejscu - online. Szybkie śledzenie realizacji zamówień, zwrotów, zarządzanie zgłoszeniami i samoobsługowe podejście umożliwiają prowadzenie działalności zorientowanej na klienta.
Zyskaj lepszy wgląd w koszty, przychody, marże i zyski. Wyeliminuj błędy w rozliczeniach i wzmocnij procesy rozpoznawania przychodów. Automatyzuj rozliczenia, fakturowanie i zatwierdzanie przepływów pracy. Raportuj w czasie rzeczywistym.
Automatycznie wysyłaj przypomnienia w wielu językach i walutach przed lub po terminie płatności. Dostosuj komunikację do swoich klientów.
Automatycznie wystawiaj faktury. Z łatwością dostosuj szablony faktur, aby spełnić potrzeby rozliczeniowe klientów. Fakturę możesz dostarczyć tradycyjną pocztą lub e-mailem bezpośrednio z systemu. Łatwo obliczaj podatki, automatycznie księguj transakcje w Księdze Głównej.
Wykorzystuj konfigurowalne raporty AR, łatwe w użyciu narzędzia i niestandardowe segmenty do wielowymiarowej analizy danych o należnościach. Raportuj niespłacone salda według regionu, sprzedawcy, dystrybutora lub innych kryteriów i śledź historię płatności. Identyfikuj klientów, którzy regularnie płacą z opóźnieniem, aby poprawić prognozy windykacji.